Nova Aura

Aura

 

Klikni!!!
Vidovita Beba
Klikni!
Vidovita Lea

Online korisnici

Gostiju online: 7

Klikni za opširnije!

Početna arrow Teme arrow ZDRAVA ISHRANA
ZDRAVA ISHRANA PDF Ispis E-mail
Autor: Armin Aljović   

Aura


Česta konzumacija proizvoda od integralnog zrna žitarica (pšenica, ječam, zob...) s visokim udjelom vlakana povezana su sa manjim izgledima za obolijevanje od raka debelog crijeva – pokazala je nova naučna studija objavljena polovinom novembra ove godine u Britaniji.
Britanski mediji su objavili kako povećanje dnevnog unosa vlakana iz žitarica za 10 grama dovodi do 10 postotnog smanjenja rizika za rak debelog crijeva. Istraživanje je provedeno na koledžu Imperial College u Londonu.

-  Važnost kvalitetnih žitarica u ishrani ljudi poznata su nam odranije. A najnovija istraživanja u Velikoj Britaniji još više su potkrijepila naša saznanja – kaže Željko Šljivar, nutricionista i instruktor sporta sa Pala.

Novi rezultati provedeni na Imperial College u Londonu temelje se na analizi podataka prikupljenih tokom 25 ranijih studija.Već je poznato kako je češći unos vlakana iz žitarica povezan s manjim rizikom za bolesti srca.

Prema podacima britanskih istraživača, rak debelog crijeva u toj zemlji pogađa svakog četrnaestog muškarca i svaku devetnaestu ženu. To bi se vjerovatno moglo povezati sa manjkom kvalitetnih žitarica u ishrani Britanaca

- Glavna osobina vlakana iz žitarica je da kupe masnoće iz crijeva, da prave dobru stukturu stolice i na taj način čiste organizam od raznih nečistoća – kaže Šljivar.


CIJELI TEKST PROČITAJTE U PRINTANOM IZDANJU AURE OD 12. NOVEMBRA 2011. 

 
« Prethodna   Sljedeća »
Novi broj prvog bh. pcelarskog casopisa u prodaju!!!

Za dalje klikni!!!

Monti

Klikni!!!